top of page



KAUDEN VIIMEISESTÄ KOTIPELISTÄ TAPPIO
Tor Edustus pelasi kauden viimeisen kotipelinsä liikuntahallissa 228 katsojan edessä. Vieraaksi oli saapunut Josba Joensuusta. Avauserä oli tasainen ja vauhdikas. Torjuntoja ja maaleja kertyi molemmille joukkueille samat määrät. Torjuntoja oli 7 ja kumpikin joukkue onnistui kerran. Loviisan maali syntyi alivoimalla ja sen teki huikealla yksilösuorituksella Kasper Tähkä. Syöttöpinna Matias Palm. Toisessa erässä Josba osui peräti viidesti Torin jäädessä ilman osumia, joten kolm


TOR TAISTELI!💪
Loviisan Tor Edustuksen runkosarjan pelit runkosarjassa ovat loppusuoralla. Tänään joukkue pelasi toiseksi viimeisen kotipelin 224 katsojan edessä. Vieraaksi oli tullut M-Team Helsingistä. Avauserään Loviisa pääsi mukaan varsin hyvin ja ottelu eteni tasaisesti, mutta reilu 7 minuutin jälkeen vieraat 0-1 johtoon. Heti perään Loviisa alivoimalle, mutta tämän Tor kesti. Kun erää puolitoista minuuttia jäljellä, päästettiin M-Team tekemään toinen maali, joten erätauolle lukemissa


2026 KÄYNTIIN VOITOLLA!💪🤩
Tor Edustus kohtasi Inssi Divarin vuoden 2026 ensimmäisessä vieraita Kokkolasta, kun kotiluolaan vastaan asettui Nibacos. Kipakasta pakkasesta ja tuulesta huolimatta oli 267 katsojaa tullut kannustamaan omiaan. Avauserässä Loviisalla paikkoja ja otettakin, mutta ylivoimallakaan ei palloa verkkoon saatu. Nibacos sen sijaan käytti omansa erittäin tehokkaasti ja toiseen erään vieraiden johtaessa 0-2. Toisen erän alussa pallonhallinta Nibacoksella, mutta pelin edetessä hiljalleen

bottom of page